Dansa in Kulturnatten

Inte långt kvar nu tills vi ska uppträda igen!
Det gick jätte bra att uppträda på stan föreesten kom på att jag inte har skrivit om det men bra gick de! kommer bilder när jag får tag i dem :P
har iof en bild från när vi är på väg & ska äta lite god Cupido sallad
image185
(Sonja &) Jag glad som bara den för att det ska bli så gott med en god sallad

Det är galet vad vi i laget har utvecklats, förr kände man att något som man verkligen ville var omöjligt men nu känner man att något man verkligen vill är inte omöjligt det är bara att lära sig!!

image186
Klara & jag senaste träningen

Kommentarer
Postat av: Lisa

håller med dig gumman! :) ses imorgon.

2007-08-29 @ 22:53:13
URL: http://freakinlisa.blogg.se
Postat av: sonja

haha oskön hållning jag har

2007-08-31 @ 01:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0