Fredag 3/8 Snerikers

Katta, Jag och Anna-Stina åkte hem till Pollie och hade lite mys/förfest  innan vi skulle vidare till Snerikers. Självklart blev det massor med sköna låtar,härliga skratt och det kan ju inte bli en kväll med oss utan bilder ;)
Sen bar det av till Snerikers där vi mötte Sonja och klara, sen gick vi raka vägen in och tog över dansgolvet som vi dansflickor är bäst på.

Katta och jag har as kul hos Pollie
image144
Pollie känner alltid för att dra en pose & jag slängde mig självklart in i bilden, Linslus som jag är
image145
Katta & Melli
image152
Ingen kväll utan PHANTOMS
image146
 -Jag vet alla säger  -HejHej!!
image153
HAHA!!  Vi hade faktiskt så himmlans kul så vi kunde inte låta bli
image147
Tänk att vi alltid har så himmlans roligt ihop!! Glad är jag för att jag hittade dig!
image148
Pollie lyckades fånga the moment!
image154
Mys!!
image151
-Nu ska vi ut & ta över stan tjejer!!
(Taxigubben var lite tjurig men glada var vi ändå!!)
image155
Träffade fler av mina favoriter på Snerikers.
image149
Love you Girls
image150

Tack för en as skön kväll tjejer!!!


Kommentarer
Postat av: Polliepupp

Tack själv puppsan! Häng med på onsdag till BJ! VIll dansa med miiiiin MELLI! <3

2007-08-05 @ 21:53:25
Postat av: Lisa

Hej Emelie!
Vet du hur det går med lägret?
och förresten.. måste man betala för att fixa bakgrund och shit? (k)

2007-08-07 @ 18:29:48
URL: http://FreakinLisa.blogg.se
Postat av: Neo

Men va roligt ni verkar ha! Är lite avundsjuk här..^^ Fanken också att ja bara fyller 16...*suck* Puss Påre (L)

2007-08-11 @ 11:55:11
URL: http://neolife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0