Höstterminen

Allt känns jätte bra inför höstterminen både med skolan, dans och allt. Tränade inför modevisningen och kullturnatten idag och det känns som om det kommer bli jätte bra!!  
Jag har dock lite panik över APUn men det ordnar sig säkert
Har inte fått mitt schema från jobbet än så planera rutinerna helt har jag inte börjat gjort än.
Imorgon är det möte med mässledningen, nu börjar det närma sig att göra själva jobbet, ställa upp allt inför mässan. Allt hänger verkligen på oss & hur vi jobbar. Kul att vi var dem som fick bestämma exakt hur gymnasie mässan 2007 skulle se ut tycker jag
 Nu måste jag skriva vidare på min uppsats som vi fick första dagen i skolan. 
Sen sova!!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0