Rose/Shopping/Grattis Ina!!

Min älskade Rose är hemma och hälsar på!!! Hon var på shoppinghumör och ville gå på stan, självklart sa jag, men var dock inte på samma glada shoppinghumör som hon, men när jag träffade henne hände det något, jag blev lika shoppingglad som hon, så många påsar var det att bära på när dagen var slut.
Dagen efter var mamma pch pappa på shopping humör så jag följde med dem och shoppade loss lite då med!
Några av sakerna som fanns i påsarna

*Byxor
* Flertal Underkläder
*Klänning
*Bikini
*Linnen
m.m

GRATTIS Ina Älskling som har dagit körkort!!!
 åååå vad kul här ska firas och köras!!!

image160





På kvällen gick jag, Polle & hennes vän Camilla till BJ & tog över dansgolvet!
Sen fick jag världens säkraste skjuts hem!!


Kommentarer
Postat av: Ina

Tack;) Nu är det din tur, bara så att du vet.

2007-08-09 @ 19:57:15
Postat av: EmelieMelli

Säg inte så sätter ju press på mig!!! Jag kommer ju i alla fall ta efter hösten eftersom att jag ska ha trafikkunskap i skolan.

2007-08-09 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0