AE


Det är som om Albert kom in i mitt liv och sa:

Jag kan visa en värld
vacker, bländande, härlig
säg om du ska va´ ärlig
har du drömt om den ibland?
Jag kan lära dig se
bortom magiska under
oförglömliga stunder
om du flyger bort med mig.

Han har kommit in i mitt liv och visat något för mig som jag aldrig förr har varit med om, något som var så overkligt i min värld men som nu är verkligheten jag inte skulle klara mig utan.

En helt ny värld
en plats jag inte visste fanns
men här synd allting klart
så underbart
att va´ här i en helt ny värld med dig

kan jag tro det jag ser
känslan är utan gränser
ofattbart, det som känns här i en himmel utan slut

Varje stund är en önskan
och jag ska fånga den
och spara den
då väntar sen helt ny värld med dig

Oavsett hur jobbigt det någon gång känns, så finns det alltid någon i mina tankar och i mitt hjärta som åter får mig att känna mig allderles varm i hela kroppen. Tanken på att det finns en underbar och fin pojke där som är min, får mig att tappa kontrollen och känslorna flyger härligt runt i hela kroppen.

Albert


Kommentarer
Postat av: M

Ja men Emelie, det tar jag för givet att du är
där och peppar mig alltså.
Vad i hell liksom, aldrig att du ens tvekar! :p

DURRRUT DURRUUUUUT

2007-12-09 @ 11:33:13
URL: http://mariagullig.blogg.se
Postat av: M

Ah men fan va fint då :))

2007-12-09 @ 18:54:47
URL: http://mariagullig.blogg.se
Postat av: Lisa

aaaaaaaaw

2007-12-11 @ 01:34:07
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0