bra irriterad nu va? Svar JA!

Hur kan man stressa upp sig och bli så irriterad som jag är just nu bara för att jag inte hittar någon info till Religionuppsatsen, jag vet precis varför, för att det är så jävla tråkigt och ointressant!! Jag bryr mig inte om någon religion det är det ända ämnet jag inte bryr mig om vad jag får för betyg. Om man nöjer sig med G så ska det räcka med att man är närvarande på lektionerna och gör det man ska där, vill man ha högre betyg och då ska man få uppsatser att göra hemma..

a jag blir så irriterad och den där jobbiga rösten, jag bara hör den...
-Männ ni har haft 2 månadär på äer


Nu ska jag göra knäck med mamma så jag blir på lite bättre humör

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0