Inte en bloggdag

Idag är en sån där dag då jag tror att jag inte ska skriva så mycket i min blogg, tänker lite på att jag känner att jag gjort jätte mycket men vet inte hur jag ska skriva det så det kommer bli en sämre remsa med text än vad det brukar vara.

menmen man kan ju ge det en chans


Idag har jag och Loui delat ut hela 2000 flyers åt Uppsala Danscenter. Nu känns min axel som vanligt igen efter att ha haft alla flyers i en väska på axeln, galet att papper kan väga så mycket. En rolig dag var det i alla fall ganska skön ändå. Man kan gott säga att fötterna kändes efter att ha sprungit runt hit & dit på gågatan.
 Imorgon är det Emma och Polles tur att le och säga den meningen som varit den mest sagd idag tror jag nog,

- Dansa Grattis hela veckan, varsågod!!  *och ett stort cheersmile till detta*
Det kan ju inte bli mer än lyckat.

image440


Cheersmile och Hej!!


Kommentarer
Postat av: Polle

Fy fuck va jobbigt det var! :P

2007-12-28 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0