känn doften

Lugn och harmonisk, det är så det ska vara så här runt jul (helst året om, men det är det julstämningen tar fram ur en när man sätter sig ner och njuter)  Jag kom precis ut från vårat egna hemmaspa, man blir lugn bara man går in i rummet, jag började med att tända ljusen, sätte sen på den lugna musiken och sen började det, allt man behöver finns i detta rum. Jag började med en härlig ansiktsmask, bara luta sig tillbaka känna doften från den härliga krämen, höra den lugna och frid fulla musiken och bara njuta. Efter ett tag kom även min mamma in och sen satt vi där mor och dotter och bara njöt och tog hand om oss själva precis som det ska vara . En stund senare kom pappa med en härlig tallrik med annanas. Hittade en tidning med massor med smink och skönhetstips som jag och mamma diskuterade ett tag, därifrån kom vi osökt in på ämnet smink och skönhet,
Man känner verkligen att man tagit hand om sig själv ordentligt när man lämnar rummet. Jag och mamma började även diskutera hur vi skulle göra i våran nya lägenhet, eftersom vi där även vill ha ett rum att ta hand om sig själv i. Vi kom fram till massor med härliga saker vi ville ha och bestämde att ikväll ska vi skriva listor på hur vi vill ha och vad vi vill ha.
 
image438

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Svar: Haha nej eller hur! Rackarns tur han hade där! ;D
haha, ja den är lite smått läskig faktiskt, men lilla tjejen är så söt så jag dras på något sätt (inte på det sättet):P
Tack, God Jul på dig med sötnos!!

Åh, va härligt med ett eget litet hemmaspa! :)

2007-12-25 @ 16:14:45
URL: http://niikolina.blogg.se
Postat av: M

emmi, du får ha det så rackarns bra på lovet så ses vi ju sen :)

2007-12-25 @ 20:54:27
URL: http://mariagullig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0