Lika mysigt varje gång

Det finns en sak som får en att känna sig så där liten och glad varje år, Julen, så många minnen, det är så mysigt med alla saker som gör att man minns hur man kände sig på julaftonsmorgonen. Springa upp tidigt på morgonen och veta att det fanns julklappar där som bara låg och väntade på en.
Hela dagen är som en lång mysig resa med familjen.
Sen börjar ju Kalles Jul och jag som råkar vara lite för traditioner tycker det är jätte mysig att kolla på de även om man kan hela Kalles jul och har några delar som är mer favoriter än andra,  jag kan bara inte låta bli att sitta där på golvet framför teven och bara njuta av stämningen precis som när jag var liten. 

Nu känner jag mig redo, julen är på ingång


Kommentarer
Postat av: P

God jul älsklings melli.
Polläää saknar dig!

2007-12-23 @ 15:04:47
URL: http://pollelin.blogg.se
Postat av: Lisa

goooooooooood juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

2007-12-23 @ 15:49:21
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0