Morgondagens tema DANS!!! me like

Gick och kollade lite lätt på stan medan jag väntade på min buss idag efter skolan, hur kan jag bli så sugen på att köpa alla fina killtröjor jag ser, jag blir ju inte ens så när jag ser massor med fina tjejkläder, hhm ja det är konsigt.
Dagens krya på dig fort som fan går i alla fall till Maria som ska tagga med mig som fan imorgon och på Lördag 

slutposen äger såååååå stort!!!

Morgondagens schema är fullt

* Skola
* Upp till farmor och hämta pompons och alla kläder jag behöver
* Efter det vidare till Grand där jag ska hjälpa Pearls med deras genrep
* Direkt efter det ska jag springa & sätta mig på tåget till Knivsta och leda Dansaerobic
* Sen springa till tåget igen och åka in till Uppsala då jag själv har genrep på Grand med Phantoms.


Sen är det natt dax att sova och tagga till alla uppvisningar!!

image421



åå gulliga som inte vet riktigt vad dem ska säga :)


Kommentarer
Postat av: Polle

Du är så duktig Mello!

2007-12-13 @ 23:47:26
URL: http://pollelin.blogg.se
Postat av: M

Åh emmi vad fin du är, och jag mår mycket bättre idag! :)

2007-12-14 @ 11:18:14
URL: http://mariagullig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0