Nu äre fest

Dagen började med att jag försova mig, otur nog hade jag tvättat håret på kvällen och hade inte orkat torka det innan jag gick och la mig så framförallt luggen stod åt ALLA håll, så jag hade knappt 20 minuter på mig att få håret att se lite normalt ut, bestämma vad jag skulle ha på mig, klä på mig, lägga på lite lätt med smink och äta. Det gick väldigt bra om jag får säga det själv. sen sprang jag fort som bara den vidare till bussen. När jag hoppade på bussen nyvaken och förvirrad som jag var, fick jag beröm av busschaffören för att jag inte stog i busskuren utan lite brevid..
- Bra att du står så där lite på sidan, om det skulle vara halt!
Glad blev jag och genast pigg.
Kom sen till skolan där stämningen var härlig på avslutningen, som vanligt spelade tomtebandet som består av ett bra gäng sköna lärare från GUC.
Godisregn blev det i gallerian och jag hade turen att få platsen där de kastade ner (som det kändes) ungefär allt godis, Svar nej inte trodde jag att godis kunde göra så ont att få i huvudet, Galet vad ont det gjorde men jag glömde snabbt bort smärtan när jag fick lite godis i magen :)
Sen åkte jag hem till Lisa och efter att ha varit där ett tag hörde Albert av sig och jag drog snabbt in till stan igen för att umgås med honom.
När Albert satte sig på bussen för att åka hem begav jag mig med snabba steg hem till Marta där Lisa, Jenny och deras gäng hade liten rolikkt fest
Lisa blev skön och vi garvade som bara den, nu äre fest tänkte jag och skrattade vidare haha

Lisa, jag och jenny drog senare ett skönt teamwork. Visst tjejer?  ;)

Jag drog ett ganska bra citat om singellivet som jag inte minns exakt vad jag sa, men det blev bra godkännt av tjejerna i alla fall!!!

Nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre fast det finns så mycket mer att berätta
ska ju gå och få in julmys stämningen nu!!

image434

Kommentarer
Postat av: Lisa

Singellivet är en vän som alltid finns där ;)
(tänkt att det var jag som skulle påminna fast jag var den som borde kommit ihåg minst hah!) KUL ATT DU VAR MED IGÅR GUMMAN

2007-12-22 @ 17:19:04
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0