pomponsmani

Pollie ville ha hjälp med att hämta Predators, Pearls &  några i Phantoms pompons som äntligen kommit direkt levererade från USA. Vi tog bussen till Luthagen till en kiosk där vi skulle hämta ut våra stora paket, när vi kom dit möttes vi av en sur gubbe som sa att han absolut inte hade något vi ville ha. Polle fick panik & ringde till Varsam (där ponpomsen skickades ifrån) Vi kom ialla fall fram till att Polle hade tagit helt fel kiosk, så det var bara att be om ursäkt för att vi tjatat på dom och begas oss åter in till stan till den riktiga kiosken. Där vi möttes av en glad gubbe som sa att han försökt få tag på Pollie men att det var kul att vi äntligen kom!!
När han sen upptäckte vilka paket vi var där för att hämta tittade han på oss, tittade sen på pakenten, och tittade fundersamt på oss & frågade 
 Har ni lastbilen med er eller?
Kan tänka mig hans tankar, 2 stora bamse paket som ska bäras av 2 små tjejer som kom skuttade och fnittrande in i kiosken, båda med en väska som hela tiden gled ner på axeln.
Nej sa vi glatt,  vi är starka tjejer!!
sedan skuttade vi fnittrande ut ur kiosken med varist stort paket i famnen.

Vi skuttade till Hemköp där vi köpte 6 st papperskassar som vi packade ÖVER fulla med glittrande pompons. sen skuttade vi över hela stan där vi möttes av små flickor kommentarer
 -Titta mamma pompoms!!! jag vill också ha såna!!!
 
sen skuttade vi glatt vidare till DC

så nu sitter jag här 6 st ÖVER fulla kassar med pompons senare

jag packade om lite så jag blev av med 3 st kassar så min bag är över full i alla fack som fanns + 3 st kassar 
totalt så har jag nu 62 st härliga ponpoms här previd mig. Cheersmilet kommer fram direkt när jag tittar på de :)




Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en otroligt fin dag :)

2007-12-12 @ 10:48:17
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

Ha en otroligt fin dag :)

2007-12-12 @ 10:51:51
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: M

give it to me, haha
Jag vill se nu nu nu! :D

2007-12-12 @ 12:31:11
URL: http://mariagullig.blogg.se
Postat av: Polle

Väääärldeeens finaste poms!
Och världens snällaste Emelie som hjälper
Polle i nöd!

2007-12-12 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0