Precis som en öppenspis, lika mysig varje gång

Torsdag: (Sista dagen på praktiken eftersom jag var ledig på (fredagen,)
Vi timade in bra så vi blev klara med våningen innan jag slutade. Redan från första dagen kom samtalsämnet munktävlingen upp (äta en munk utan att slicka bort sockret från läpparna) och då blev det en självklarhet för mig att köpa med mig munkar till sista dagen.
Karro och jag var de som satt länge med socker på läpparna, till och med i bilen på väg till nästa objekt satt vi där lagom barnsligt men härligt grisiga runt munnen.
Tillslut sa vi båda,
 -Nu måste vi ta bort sockret (eftersom vi skulle träffa några mäklare)

Fredag:
Gick först på stan medan jag väntade på att Katta skulle komma, hade inget att göra så gick lite snabbt igenom nya butiken New Yorker, När jag gick utan för butiken såg jag en lagom schnygg brud som heter Lisa, hon stod och pratade med en inte lika så het pojke/kille/karl/man nej, han var nog en gubbe, min första och absolut spontana tanke
var vem fan står Lisa och pratar med?

Han var lagom tjock i sina Kanske sämsta dar med en lagom ful mössa.
Hon berättade sen att det var den så kallade massagemannen som hade ett åkhurmycketduvillbusskort så han åkte till Uppsala och stod bra nära Lisa och ville ha lite tips på bra saker i stan.
Sen kom Emelie och katta så vi tog bussen hem till Emelie och var där tills vi tog bussen vidare till Fyrishov där Jag och Phantomstjejerna kollade på Uppsala basket, men egentligen var det inte basketen som lockade oss utan vi var mer intresserade av att heja på Uppsala Spirits.
När matchen var slut bestämde jag och katta att vi inte bara ville åka hem, så vi drog till hemköp och köpte godis och gick sen vidare till Max där vi pratade om alla möjliga härliga samtalsämnen.

Lördag:
Lördagen startade ganska tidigt, runt kl 10 hämtade jag och farmor upp Katta och vi åkte sen vidare ner till DC. När vi öppnade dörren möttes vi av tända lampor, fläktar som snurrade på full rulle, godispapper och sönderrivna papper över hela golvet så det var bara för oss att sätta igång och städa.
Sen kom Prowlers som jag har varit med på några träningar nu och de blir bara duktigare och duktigare, skön gäng tjejer de där, En av de la skönaste kommentaren idag som jag absolut inte kan nämna här men bra skön var den!!
Sen kom Polle med sina grupper och jag kollade även på dem. Maria och jag var rätt taggade på Björns
 durrut durrut durrut durrut durrut!!  haha
sen var det äntligen min tur att få träna, och du kan ge dig på att om man har kollat på folk som dansat i 4 timmar så är man bra taggad sen.

Söndag:
Varit på möte med jobbet och glada nyheter från chefen så det känns skönt, 
sen åkte jag med familjen till en thairesturang mysigt, mysigt.
Imorgon är det back to school som gäller, känns ganska skönt,  få riktig mat igen, träffa alla och få in de gamla rutinerna.


Kommentarer
Postat av: Lisa

huuuh, jag som hade förträngt massagemanne.

2007-12-02 @ 22:35:42
URL: http://anckarmania.blogg.se
Postat av: M

HAHAHA, ja skoja inte. Den har nött runt i mitt huvud hela helgen fan ;p

Men det är värt det, durrut durrut durrut durrut durrut!!

2007-12-03 @ 09:00:34
URL: http://mariagullig.blogg.se
Postat av: M

Ja chilla, jag är fit for fight om ngr dagar ska du se. Haha! Pallante ha ont liksom ;p
Hurru jag dör av längtan till uppvisningen ju, vill se dig skaka rumpa, HOT!

2007-12-03 @ 19:22:43
URL: http://mariagullig.blogg.se
Postat av: M

nej nu ska vi inte överdriva kära du, haha skoja! Du är grym på det du gör :)

woo, vad gyllig du är emelie. Jag blir så glad när du säger så hihii!

2007-12-04 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0