Behöver jag hjälp eller kan någon bara säga hur det ligger till så slipper jag tänka.

Det är ju galet hur mycket saker det är som flyger runt i mitt lilla huvud!

Det kan vara
Saker som är om ett år.
Saker som jag tänker tillbaka på.
Saker som är om någon månad.
Saker om någon timme.
Saker om någon dag.
Saker som inte ens är så om jag tänker att dem är.

Jag har alltid något i huvudet, oftast gör dem sakerna mig nervös eller förvirrad.

Ibland tänker jag att saker är si & så och bildar en egen uppfattning som absolut inte är bra för mig själv..

Det är verklingen sant som vissa säger till mig
"Emelie du tänker för mycket!!! "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stäng av huvudet ett tag bara :)
Ta det som det kommer!

2007-07-24 @ 21:22:42
Postat av: EmelieMelli

M får försöka göra det..

2007-07-25 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0