GGGAAAHH!!

Galet taggad på att hitta på något as roligt har jag varit sen i söndags, Alltså en hel vecka nu!!
 Men lilla Emelie fick ju feber & kunde inte hitta på något speciellt alls.
Kände mig frisk nu igår (lördag), as skönt att det var en ganska kort period jag var sjuk, så jag ska väl egentligen inte klaga. Finns ju folk som varit sjuka längre (Emma)
Men men
Emma & jag var as taggade på att hitta på något igår lördag när vi äntligen blivit friska, Det var ganska fint väder så jag blev helt plötsligt på Mysa och umgås med massor med folk i Stadsparken humör.
- As bra!! sa Emma!
Så vi ringde runt pratade med folk tänkte åå yes kommer bli en bra kväll det här.
Sen kommer det vanliga folk bangar!!
Jag & Emma blev jätte besvikna, vi som var sååååååå taggade!!
Jaha tänkte vi det här var ju as tråkigt.

Kvällen gick och det var väl nästan tid för att sova så det äntligen skulle bli morgon igen.

Jag fick ett mail och mina ögon blev stora som fotbollar.

GGGAAAHHH!!!!!
(jag)  -EMMA!!!

"Fredag den 3:e augusti kör vi en storslagen orientalisk fest på Snerikes Nation. Festen är arrangerad av UtelivUppsala.se och kommer att gästas av dansare från Uppsala Danscenter."

(Emma) - GGAAHH!! VA?! Men det är ju typ vi!
(Jag) - Jag vet!!

Vi blev genast lika taggade igen om inte mer!!!

(Emma) - Jag vill!!!!
(jag) - Jag måste!!


HAHA Vi ska ha så kul!!


image135
Emsarna ger sig snart ut watch out!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Varning varning för här kommer dom helt klart jävla bästa brudarna i historien! <3

2007-07-29 @ 00:33:57
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0