Härliga vänner!!

Är hemma nu nån dag och myser lite med mamma & pappa. Passar på att lägga upp lite bilder från mina härliga dagar!!

Har haft underbart roligt på träningarna med mina flickor!!
image106

Har vart med den här Pojken ganska mycket (honom tycker jag om)
image108
Katta och jag har tagit över världen som vanligt
image110
Pollie visade var skåpet ska stå
image111
Emma har fyllt år
image114
Mycket Skratt med flickorna
image113
Sötnosarna har kommit hem!!
image115

Kom fram till att det inte var så mycket sommar bilder men kan ju inte bli några såna bilder med allt regn..

SOMMAREN KOMMER SNART!!!! :D

Kommentarer
Postat av: rob

Puss :)

2007-07-17 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0