hmm

Jag har fått för mig att göra något med håret men vet inte vad, antingen en stor förändrning eller en liten, något ialla fall.
Men tills på Fredag har jag fått för mig att jag vill ha långt & rakt hår med någon as snygg detalj som jag än inte vet vad det är för detalj riktigt :P
Jag har fastnat lite för Nelly Furtados frisyr, långt & rak med lugg, Fast luggen är nog den detalj som jag inte riktigt skulle våga göra eftersom att den kan göra ganska mkt utseendemässigt när man inte haft lugg tidigare, skulle nog kännas jätte bra ett tag men sen kanske jag skulle tröttna på att den finns där ivägen för ögonen eftersom att man inte alls är van vid att ha lugg och kanske tröttna på att man inte kan göra så mycket mer med den än att ha den så som den är hela tiden. 
Det jobbiga är att jag ser framför mig en jätte snygg frisyr men jag vet inte alls hur jag ska få till den eller ens hur jag ska förklara för någon. den är lixom som långt, rakt hår med lugg fast utan luggen lixom så som det är klippt när man har lugg utan lugg.
Fattar ni? Nej det skulle inte jag heller göra. Jag säger ju det, det går verkligen inte att förklara den frisyren som jag ser.
 Det bästa vore verkligen om någon kunde se den exakt så som jag ser, har försökt hitta en bild på liknade frisyr men inte hittat.
jag får helt enkelt tänka lite mer och leta så kanske jag får en bättre bild som är lättare att förklara.

:)


image140image141

Nelly Furtado - Try


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0