Fest

Idag var jag med Rose roligt roligt roligt hade vi (som vanligt). Vi firade hennes brors flickvän som fyller 25 år, GRATTIS LINA!!
Vi träffade Bla Dennis där som är hemma från USA nu under sommaren (väntar på din storslagna fest i sommar  ;)  )
Dennis undrade hur det gick med dansen & jag svarade as bra!! (för det är ju så det ligger till) Då ville minsann Jocke se på saker så vi gick ut på ballkongen och testade lite saker, men jag var ju inte så varm så det blev som det blev :P
Dennis är lika skön som vanligt och bjuder på några sköna stela poser   ;)  

Här kommer lite sköna bilder från kvällen


Rose och Dennis
image37

Jocke & Jag (strax innan han ville se några danssaker)
image38

image39

Sen ville Dennis visa hur stark han är
image40

Dennis och jag var ju självklart dom som tog över uppmärksamheten på hela festen ;) 
(Dennis tjatade om att han vill vara med i vårat danslag, vad säger ni tjejer? )
image41


Ses i sommar Dennis!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Hah, jag vill också vara määäää!111 Kommer bli många fler och roligare fester än i fredags =). Och självklart kommer min fest bli det bästaste som alltid haha ;)

2007-06-03 @ 19:05:54
Postat av: Coach Pauline

Huummm, njaaa va har han för tidigare dans erfarenheter ;)

2007-06-03 @ 19:56:25
Postat av: Emeliemelli

jag vet inte riktigt, jag kan göra en privat autition så får vi se, jag gör en intervju på en gång oxå ;)

2007-06-03 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0