Finns där alltid Oavsett

Det finns en pojke som alltid har funnits där..... i hela två år var han bara där!! Utan att jag ens visste om det, sen helt plötsligt en dag träffades vi och vi fick kontakt. Det roligaste är att vi tycker & tänker nästan exakt lika.. as skönt!!
Han är jätte bra på massor av sätt. han är....Snäll, Rolig, Omtänksam som bara den!! Lätt att prata med, Skön är han oxå som bara den!! Han säger jätte snälla saker till mig och massor av annat bra...
Det bästa av allt är att vi är så himmlans j*vla sköna ihop, värsta bästa teamet!!

ALLTID OAVSETT!!

Kände bara för att skriva av mig lite :)

PussPuss pojken min ses snart!!!        
 / MELLI




Kommentarer
Postat av: pojken din

Du är underbar Melli, tur att vi träffades tillslut i alla fall (:
Jag har tur som har dig :)
Finns alltid där, alltid oavsett!
Puss gumms :)

2007-06-23 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0