FOTBOLL <3

Det var ett tag sen jag spelade fotboll nu och det känns ju mindre bra. Som fotbollspelare finns det verklingen en känsla man saknar när man inte spelat på ett tag, känslan av att ta på sig fotbollskläderna, gå ut på den härligt stora fina gräsplanen och se målen och tänka där ska mitt skott in. Det är en härlig känsla att känna hur dobbarna fastnar i gräset när man springer med bollen, känna hur backarna inte har en chans att springa ifatt en och få till ett underbart skott så man riktigt känner att det här kommer bli ett snyggt mål direkt när man träffar bollen, man bli alltid lika glad när bollen åker rakt in i målet och vi vinner matchen.
 HÄRLIG KÄNSLA!!

Självklart kan jag inte låta en fotboll bara ligga när jag ser den, känner att det verkligen rycker i fotbollsbenen och jag måste självklart leka lite med bollen.

Tror faktiskt att det blir fotboll för Emelie nästa säsong.

Fotbollspelare for life that´s me

Saknar!!
image62
image61

Nu känner jag verkligen hur sugen jag blev att gå ut och leka med fotbollen, Så det ska jag göra nu!!
ses puss!
                                                                  <3    # 9    <3
image64
                                                

Kommentarer
Postat av: din nutt =)

Vad fint skrivet Melli :). Nu blev jag också sjukt sugen på att spela fotboll. Nästa säsong då jävlar, då måste du bli mitt störstafan och kolla varje match =)
Ses imorgon :)

2007-06-15 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0