Fredag

Fullspäckad helg!!

 Fredag: Min älskade morfar fyller år idag så kalas blir det!! :D mm mums med tårta!
 GRATTIS MORFAR!!

Lördag: Först ska jag & mamma stå i kiosken på älskade Furuvallen!!
Sen
Dennis är hemma och då blir det en hejdundrande fest!!
vilka ska komma?
ja alla sköna människor, vad sägs som tex. Rob! Ina! Dennis såklart, Jag kommer oxå vara där & massor, massor av annat skönt folk! åå så kul :D Längtar!!
Rob vi kommer ha as kul ;)

Söndag: Självaste Phantoms är på Fyrishov utomhusbadet mellan kl. 13-15 alla som vill prova på att dansa är välkommna!
 Phamotms uppträder och lär ut!
 kan det bli bättre NEJ!! tror inte det!  


Ses älskade människor!!

Kommentarer
Postat av: rob

Låter som en riktigt skön helg, du får till och med träffa mig. Då är helgen fulländad, kan bara bli sämre då (:
Melli, vi kommer rooooocka =)

2007-06-15 @ 15:34:36
Postat av: stefan

haha idag lär det ju inte varit kul om det regna va va va va va :) pussilipuss puss pluttan :)

2007-06-17 @ 13:50:50
Postat av: Emeliemelli

nej vi ställde in det :P

2007-06-17 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0