Härlig vecka med 4 mys kvällar

Tisdag, Onsdag Torsdag, Fredag, Nästan hela veckan med Rob!

Tisdag:
Äntligen drar sommarträningarna för Phantoms igång!! Som vanligt fullt massor med härliga danser,  massor med skratt och kramar och självklart massor med härlig musik!!
Efter träningen träffade jag min härliga vän Rob!! Vi hade as kul satt och snackade massor med skit. Sen hittade vi en as skön kongo bild som Rob blev helt förälskad i.
:)

Onsdag:
Regnet föll ner men det hindrade inte Rob för att komma till mig.
Vi bestämde oss för att ligga i soffan och kolla på film :)

Torsdag:
Träning med Phantoms igen!! Ännu mer dans, skratt, & härlig musik. Idag tränade vi även på hopp!
Sen kom Rob till mig igen!!    :)
Rob var sugen på att kolla på en läskig film så vi rotade lite bland filmerna och hittade en som jag tyckte var allderles lagom läskig. Efter den tyckte jag att det passade med en härlig komedi! Är det inte skönt att bara sitta & garva som bara den tillsammans! 

Fredag:
Rob kom till mig och blev bästis med min vovve. Han hade oxå hittade den läskiga filmen som han egentligen ville se (han tyckte nämnligen att det var jätte kul när Melli var lite halv rädd) Den här filmen var dock lite läskigare än gårdagens film men jag har varit med om värre så det var skönt :)
sen kom vi fram till att vi tänker och tycker helt sjukt lika, Säger samma saker osv. (As kul tycker jag!!)

(Bilder)

Tisdag

image91
image96
image88
image89

Torsdag:
image100
image93

Fredag:
image95
image94

Hej Hopp!! Mys mkt tillsammans! Det gör jag med mina vänner :D  

Kommentarer
Postat av: rob

Tack för 4 jätte trevliga kvällar, hälsa farmor ;)
Puss puss

2007-07-01 @ 14:35:57
Postat av: rob

Glömde en sak, jag tyckte inte bara det var roligt när du var rädd. JAG ÄLSKADE DET haha fegis :D

2007-07-01 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0