Midsommarafton

Älskade Furuvallen blir det för mig, min familj & några släktingar!! (och massor med annat folk)
Ååå mysigt blir det!! Härlig dag med sol, massa trevliga människor, musik, massor med sommar aktiviteter som händer bl.a fotboll. m.m

Sen hem och äta massa god mat, umgås och antagligen så blir det lite olika saker som kubb osv.

ROLIGT!! ROLIGT!!

Jag råkar vara en sån person som tycker om att göra saker tillsammans. Det är som jag sa till mina Phantoms tjejer när vi var tillsammans allihop,
"Tjejer jag måste bara säga att jag tycker det här är jätte mysigt när vi är tillsammans alla och har så här himmlans kul ihop!!".


Vänner kanske ses på kvällen!!     ;)

Puss Hejsvej!!
Ha en härlig midsommar alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0