Midsommardagen

Midsommarafton var as kul!!
Dagen började med att jag vaknade och var på ett strålande humör!! Jag var på sommarpyssel humör så jag satte i gång med att göra en egen lite söt midsommastång.
Sen bar det av till älskade Furuvallen där jag var med min familj, moster och hennes man, Alltid samma speciella känsla när man är på Furuvallen. Sång, musik, lotter, kärror med blommor och björkris, Fika, barn som dansar runt midsommarstången, Fotbollspelande och massor av annat roligt som händer.

Rob hörde av sig och frågade om jag skulle med till Öregrund, självklart skulle det vara as kul, men allt var ju redan planerat hemma, släkt och allt.

Hemma hade jag as kul moster, hennes man och jag bestämde och för att vinna över min mamma & pappa i kubb, Vilket vi gjorde! Senare på kvällen blev det en hel del hoppande på studsmattan för moster, hennes man och mig as kul var det!!!
sen satt vi nästan hela natten och bara skrattade och umgicks.
 

Härlig midsommarafton 2007!!!


PussPuss

Ingen Midsommarafton utan midsommarbilder för en linslus som jag :D

Sommarpussel Melli
image73
image74
Vi vann en stege på en lott
image75
Vinner över mamma och pappa i kubb med moster och hennes man
image76
Mosters man på studsmattan
image77
Vovven min var så trött på natten så han somade i mitt knä
image78

Kommentarer
Postat av: Ina

Härlig dag:)! Fint väder verkar ni ha haft också till skillnad från mitt tråkväder här.

2007-06-23 @ 12:33:34
URL: http://metrobloggen.se/ina
Postat av: rob

verkar som en fin flicka haft en fin midsommar :)
du skulle varit med mig jue :(
ps. bamse du ligger på min plats! ds.

2007-06-23 @ 14:32:42
Postat av: anonym

<3

2007-06-24 @ 00:09:25
Postat av: anonym

(L)

2007-06-24 @ 00:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0