Jag kan, jag vill, det är värt de!!!!!

Jag klarar det här!
Jag är stark!
Jag bryter inte ihop och gråter för en liten sak som det här,
Det är bara att stå ut, det kommer vara så värt det sen.
Varför skulle jag ens gråta,
Det finns inget att gråta för,
Allt är ju helt underbart!! Jag vet ju precis hur mycket!! Njut istället!!

Var nöjd med allt som livet ger
Och allting som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär
Var glad och nöjd för vet du vad.
En Björntjänst gör ju ingen glad
var nöjd med livet som vi lever här

Försök inte få det du inte får
Försök inte nå det du inte når
Har du förstått att det här är riktigt
att vad som helst är mindre viktigt
Kan du utan besvär
Bli nöjd och glad med livet som vi lever här

En riktig Disney kalssiker med några visa ord får en alltid på gott humör och man inser hur bra man har det igen!
 

Balloo får en alltid på bra humör igen

Kommentarer
Postat av: Emmishen

var nöjd med livet som vi lever här...tralalala haha älska !

2007-11-11 @ 20:52:20
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0