Bilolycka+gårdagens myskväll

Klockan blev äntligen 12, dax att gå och äta lite lunch. 
Jag gick och njöt av min vanliga promenad till skolan & var helt i mina underbara tankar (ja ni vet vem jag som vanligt tänkte på :P) 
Skulle gå över vägen & så kom det en bil med några ja.. unga pojkar (haha ja Emil men jag kan inte säga det här)
Dem körde förbi och glodde som FAN!!! och skrek saker som
hey sötnos! wooww! sexy Läget baby!  osv
Jag tyckte dem bara var as jobbiga & kollade knappt på dem gav dem mest bara en åå dra iväg blick!!
Pojkarna var så upptagna med att glo på mig så dem körde rakt ut i rondellen och PANG!! 
Hoppsan där kom en annan bil.. Så kan det gå! Haha Bilen såg inte så fin ut efter det.
En bilolycka pga lilla mig så tokigt det kan bli.
Det var dagen action.


Jaja nu till det viktiga.


Hade återigen en jätte mysig kväll med min Älskling!! 
Jag är så glad för att vi träffades!!
Han är verkligen den bästa!!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0