Måndag

Söndagnatt

Igår var nog den värsta kvällen/natten på länge. 
Dagen och veckan som gått skulle avslutas på det helt underbart bästa sättet men avslutades med tårar. Jag gick och la mig jätte tidigt för att få kvällen och natten överstökad, Jag la mig i sängen och försökte lura mig själv att jag skulle somna snabbt och vakna på morgonen och det skulle kännas bra igen, men inners inne visste jag att jag bara skulle ligga och tänka massor.
Med ord från Matilda som fick va mitt stöd denna kväll försökte jag ligga och övertyga mig själv om att det inte var något att vara ledsen för.
Jag försökte få in i mitt huvud att det verkligen är som hon sa.
Det gick ganska bra men jag kollade på klockan hela tiden och tänkte,
 nu skulle vi de, och nu skulle vi det, inte bra.

Hoppas på en liten sak ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0