Neo gumman (Dagen action)

Efter träningen idag var alla som vanligt i sin egan lilla värld. Alla vände sig om och Neo såg ut att stretcha ovanligt konstigt på golvet,
ok hon är vig men någon stretch det var det inte det såg vi de. Vi sprang fram till henne och hon sa
-Å nej tror att jag har brytit foten, ring pappa
(någon bruten fot var det inte men där emot några brutna ben i foten)
Det första hon sa efter att vi vänt på henne och fått henne lite lugn var
-Ta kort på foten för försäkringar (rutinerad otursflicka)
Efter att ha haft ett par lugnade vänner runt sig kom amulans människor och tog över.
Men vi lämnade henne inte för det utan vi fortsatte med lugnade ord som,
-Slappna av gumman, andas lugnt och djupt.
Det tyckte jag själv verkade gå as bra!
Emma och Polle började genast dokumentera händelsen med att ta några kort.
När Neo sen drogad som hon var kom upp på båren var hon gullig och sa
- Jag kan se er , ni är ganska suddiga, men tack för att ni finns!


Krya åter igen på dig nu gumman!!
Nu hoppas vi på att det här är det sista dåliga som händer dig iår.


Kommentarer
Postat av: Neo

aaw gumman! Ni är så söta, verkligen glad övet att ni stöttade mig,så himla sött! Och dina andnings tips och ditt gulliga jag, hjälpte mig verkligen, tack melli! God bless PHANTOMS!
aa och nu sitter man här med ett brutet ben och full proppad med morfin..heh du ska se att jag snart dansar igen! Puss på dig guldhjärtat!

2007-10-30 @ 19:27:22
Postat av: Orutin

Sicken osis :)

2007-10-31 @ 22:06:26
Postat av: Emeliemelli

Neo självklart!! Det viktigaste just då kände jag var att få dig lugn och avslappnad gumman!

2007-10-31 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0