Oslagbart!!


Jag såg en as fin pojke på stationen igår kväll. 
Jag stog vid bussarna på stationen och väntade,
plötsligt stannade en buss framför mig 
ut hoppade det massor med människor
sen kom den där fina pojken som bara stack ut från mängden, 
 jag började genast tänka
-åå vad fin. 
Vi fick ögonkontakt, 
han log och jag log tillbaka,
Det var nästan som om han hörde mina tankar
 han började gå mot mig och när han väl var framme vid mig sa han
 -Hej!
 han öppnade armarna och jag flög in i hans varma, gosiga, underbara famn,
Självklart var det min Abbe som kom och mös med mig hela långa härliga kvällen.









image279








Kommentarer
Postat av: Katta

åhhh va gulligt:) vet du hur mycke ja saknar dig el!!!!!imorgon är det träning:D:D weeiii!<3<3<3

2007-10-08 @ 17:30:26
Postat av: Katta

åhhh va gulligt:) vet du hur mycke ja saknar dig el!!!!!imorgon är det träning:D:D weeiii!<3<3<3

2007-10-08 @ 17:30:49
Postat av: katta

oj blev dubbel:P haha

2007-10-08 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0