Kvällar & nätter..

Kvällar och nätter var mitt värsta förr, jag tyckte det var hemskt. ville bara att det skulle vara morgon & dag hela tiden så jag kunde känna mig lugnt & inte stressa upp mig.
Jag ville helst bara få kvällarna överstökade, alla andra tycker kvällarna är så mysiga och härliga, jag ville oxå känna så..

NU är kvällarna något som jag nästan längtar efter. Jag tycker som andra att det är mysigt. Telefonen ringer och mitt leende går från ett vanligt vardagsleende till ett leende med tindrade ögon. Lite galet att en samtal kan göra så mycket, men härligt är det!!

Nätterna känns inte alls lika hemskt längre men jobbigt är det för man måste ju lägga på..
haha :P


kanske, kanske, kanske, snart!!

Bättre & bättre dag för dag!!!! Det blir Bättre & bättre dag för dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0