Lång Lördag

Efter en händelserik dag sov jag hos Lisa med Lisa och Jenny det gick bra faktiskt :)  När vi lagt oss pratade vi om alla möjliga anledningar till varför telefonen inte ringde.. vi kom på as många bra förslag som gjorde oss alla lugna :)
Någon timme senare när man precis tänkt tanken på att man kanske ska sova så ringer telefonen, Jag flyger såklart upp ur sängen och svarar. Lisa och Jenny flyger upp dem med och tittar på mig, när dem ser att det är precis rätt leende kan dem somna tryckt utan att oroa sig för att det var "fel" som ringde igen.
Morgondagen kom och vi klev upp kl 05.30 eftersom att vi skulle jobba med Alfasign.
 Regnet kom & vi blev jätte jätte blöta åå vad rolikktt!
-åå kul att dansa i det här vädret tänkte vi.
Danish som var våran chef var helt galen i att ta kort på allt roligt som hände.. men en linslus säger väl aldrig nej till att vara med på kort :)
Sen var det tid för träning inför uppträdandet. Träningen var lite annorlunda för min del var mest tårar som syntes från mig, varför vet jag ej!  Jag kan knappt hantera min känslor när jag är glad så det är ännu mindre hanterbart när jag är annat än glad, så är det bara. men det kan nog ha något med att göra att jag har så mycket känslor som flyger runt i mig just nu. Det var inte alls ledsna tårar utan tvärt om det var mer åt hållet att jag är glad över att det känns så bra!
Uppträdandet gick bra, inget regn så det var skönt :)
 
Nu är det match Sverige-Danmark. Den kan man inte missa!


Tack för att du gör mig ännu gladare än vad jag redan är, trodde inte att det var möjligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0