Åberg Onsdag

Skolan som vanligt lyssnade på Jenny och Lisa när de gjorde sina Nationella muntliga idag, självklart jätte duktiga!

Slutade vid 11 och var då redo för ca 3 timmars håltimme. efter 2 timmars hål såg jag att det på tvapparaterna rullade inställt och min lektion var inställd sammanlagt har jag då haft hål i nu 6 timmar. men bra går det ändå när man mår som jag gör på skolan! 

Infokväll på GUC är det ikväll för alla 9or.. Lasse Åberg är här och springer runt och kollar på skolan (Ett samarbete väntas mellan GUC och Åberg) han kom årecis in i vårat rum och var nyriken på Expo vi satte genast igång med att visa olika saker och berättade om Expo.
Robin skakade hand med honom, Elin fick ett kort med hans arm hårt runt henne och han självaste mussegubben berömde mitt arbete :)

 vilket gäng

Nu ska jag springa iväg och guida!

image655

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0