Det ska gå

Jag kan inte plugga på bussen längre, ialla fall inte på väg hem.. det är omöjligt.
Så fort jag börjat läsa så håller mina ögon på att slå ihop, jag försöker desperat hålla ögonen öppna, det känns precis som om man ser ut som mongo med stora ögon. 
Annars skulle det vara en perfekt tid att plugga på. Jag envisades med att läsa 2 sidor sen gick det inte längre. Jag la häftet i väskan och tänkte att ljuset utanför fönstret borde göra mig piggare, men icke! Tur är att jag de flesta gångerna jag somnat vaknat 2 hållplatser innan min annars tror jag nog att jag skulle få panik..


Nu är det pluggande på högnivå som gäller Nationella Prov i Svenska B på onsdag Saga & Sanning är det som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0