Massor med saker

Jag stressar ihjäl mig!!! Det är sjukt mycket i skolan och överallt och naturligtvis ska det komma in lovdagar nu när man behöver skoltiden som mest!!
Tur är att jag gör flera saker samtidigt..
Medan jag jobbar planerar jag det som måste planeras, när jag måste maila olika personer, när jag måste packa inför SM, vad jag måste packa, när jag måste åka hit och dit vad jag ska ha med mig, vart jag ska sova osv...
Medan jag tränar passar jag oxå på att träna på cheerarmarna, så fort man tar några gång steg på Friskis & Svettis golvet går jag blev bleads medan alla andras armar flyger hur som helst, när man ska slänga upp armarna gör jag ett spännt high V.

Vad gör man inte för att få allt gjort!

ENDAST 3 DAGAR KVAR!!! SÅ GLAD SÅ GLAD!!

image678

Kommentarer
Postat av: Binta

Lisa är Gääälet vacker på denna bild!

2008-05-02 @ 10:58:13
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0