Valborg i Uppsala

30 April vad händer då? Det är valborg!!! En Uppsalas nästan galnaste kvällar!
Vad ska jag göra? Festa gärnet såklart !!
Jag ska på så många fester så jag vet inte vart jag ska börja, jag vet inte ens om jag hinner med alla.. Jag ska parta all night long!!

Gud nej det ska jag verkligen inte!! Tack SM! Tack Phantoms! Tack coach Polle! 
Äntligen slipper man höra allas tjat om att man MÅSTE göra något på valbog.. Ialla år har man sagt att man inte riktigt vet vad man ska göra, vad händer då? De flesta får panik för ens skull och nästan tvingar en att följa med för man MÅSTE  ju göra något på valborg även om man inte ens känner för de.
Nu frågar folk vad man ska göra på Valborg, man säger att man ska ta det lugnt eftersom det är SM i helgen och alla i laget måste vara fitt for fight från Torsdag morgon till Söndag kväll. Då låter det helt annorlunda i lurarna. skönt att känna att man kan vara öppen för förslag (antingen se när alla gör bort sig är, fulla och äckliga) eller bara ha en skön kväll kanske hemma med familjen, plugga, mysa och sova.

image679


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0