Helgens bästa

It´s dancy time


Gårdagen blev roligare än jag förväntat mig, hade planer från Fredagen som jag trodde inte skulle bli av, plötsligt fick jag en impuls taggning och drog med mig Emma och Mickan (nya tjejen i Phantoms) på ferre perre. Ja jävlar vad kul vi hade kvällens låt vad Dancy time och dansen som tjejer i reklamen gör, Emma åkte tyvär hem med pojken retalivt tidigt men kvällen förtatte länge för mig och Mickan den slutade runt 04.30, då var det tid för att sova och sist på dansgolvet, yes the dancy Phantoms girls!!

   



kan tänka mig att flera bilder från kvällen kommer komma upp

Kommentarer
Postat av: Katta

Va bra att ni hade roligt:) Sorry ja inte kunde haka. Pusss

2008-08-17 @ 15:10:19
URL: http://thesweety.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hade jättetrevligt med er :D haha så jäkla kul att vi fick alla på dansgolvet att köra the dancy time dansen :D puss <3

2008-08-17 @ 15:47:47
Postat av: mickan

Det var jätte trevligt & dansen var såklart den bästa ;D

Daancy time!

2008-08-24 @ 20:16:32
URL: http://mickisencenterwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0