Onsdagskväll vad skulle man ha gjort

Onsdags kväll igår
Först hade vi en träning med Phantoms som var relativt slapp men ändå inte för oss som ska uppträda den 23e och 29e. Det blev bland annat dans och sit ups, när det var ca 15 min kvar på träningen kom Katta, hennes upptåg var som vanligt inställda hit och dit.
Jag trodde kvällen skulle bli tråkig och lugn men Katta drog med mig en vända på stan och båda hittade vi lite små saker som gör en lite extra glad. Sen kom jag på att min bror han hade fotbollsmatch och katta blev direkt på fotbollshumör och där satt vi bland allt folk som två snygga fotbollsfruar, den ena lite mer i matchen  och var med alla på lektarna i allt skrik och den andra lite mer förvirrad men nöjd med alla härliga manliga röster som finns inom sportvärlden.
Efter matchen frågade bror om vi ville med ut, jag tänkte direkt fy nej det känner jag inte för men efter att ha pratat om saken ett tag blev jag väldigt taggad, Katta var det nog redan från början när bror min frågade men de sa hon inget om. Så kvällens patry gäng blev jag, katta, Patric, Andreas, Ludvig och Daniel. Patrics grabbgäng är de skönaste killarna att vara med, lättsamma och omtänksamma man känner sig trygg som en lilla syster åt hela bunden. Där finns en för alla smaker,

Den lite mer beskyddande,
Den roliga och charmiga som till 99,5% säkerhet aldrig skulle komma i bråk,
Sportkillen,
Smurfen,
Den sköna,
m.f.l
man skulle kunna beskriva dem alla med miljoner ord.
Men trivs i gänget det gör jag garenterat!!

Kattas två kompisar jag och Katta


Patric, Ludvig, Andreas och Daniel





Det är några som är envisa med bilderna från både förra festen så jag längtar så till jag får lägga upp dem

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilka snyggingar :)

2008-08-21 @ 19:38:00
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0