Om två veckor

Bor jag i en lägenhet i stan, i hela mitt liv har jag bott i villan jag sitter i nu, i sommras gjorde jag om mitt rum, precis som jag ville ha de med färger och detaljer. Som tur är har man vant sig vid tanken om att flytta, det kommer självklart bli skönt att slippa tänka på bussar och liknande, att bara kunna gå ner på stan och gå hem precis när man själv känner för de.
Anorlunda kommer det självklart att bli, från att bo i villa och gå ut varje sommarmorgon på gräsmattan, till att gå ut på en terass eller ut direkt mitt i stan.

Det känns i alla fall som om det kommer bli bra och man kommer närmare till allt
.



Lägenheten ska stå helt klar den 18 dec, spännande att se slutresultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0