Portalgatan 63

Nu sitter jag i den nya lägenheten, Johan har precis fixat så att internet och tven fungerar. Så nu finns det lite att göra. Det känns som om jag stått i köket hela dagen idag medan alla andra sprang runt och slängde in möbler i lägenheten. Alla nya ugnar och grejer måste torkas ur osv, så att de inte smakar och luktas konstig ny maskin om maten.
Gjorde ett försök att lite snabbt möblera men gav upp efter en stund när väggarna var för små för sängen osv så det blir en tråkig möblering just nu.
Alla grejer är i kartonger och jag vet inte om jag vill sova i mitt nya rum när det endast är kartonger, tom garderob och en säng där, Kanske får jag plats hos Andreas..


Den nya utsikten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0