-Vad underbart med typ 100 tjejer samma rum, alla ser nästan likadana ut..

Träningen igår vad tipp TOPP, tränigen inte dag var lika tipp TOPP!! Är det inte härligt när så där många danstjejer samlas på en och samma plats som den här helgen..
Efter gårdagens träning somnade jag innan kl 20.00 i soffan, jag missade nästan hela Melodifestivalen men som tur var så såg jag den viktigaste delen.. Björn, och jag insåg snabbt att han är Karln.
Jag vet inte om jag somnade pga 3 timmars träningen eller om det var pga att jag lagt mig för att sova runt ca kl. 2-4 flera nätter rad nu, jag antar att det har något med en mix av de båda att göra..
Bilder kommer och skämta inte om att jag längtar tills filmer och bilder och hela paketet kommer!
Slutet är satt och vi alla är SÅÅÅÅÅÅ NÖJDA!! 
och Polle, Jag tror jag aldrig har varit så nervös för att du ska säga nej någon gång som denna, då vi verkligen verkligen verkligen ÄLSKADE vårat förslag. Självklart gled du in i salen skön som du är och älskade det lika mycket som vi.
Träningar, sen sitter det som en härligt smäck!!

Jag kan oxå nämna att jag kollade in på den härliga shopping sidan Uinqué och blev sådär härligt shopping sugen och såg bilder framför mig hur fin man kanske skulle kunna tänkas vara i vissa kläder.. Save them to me Girls!!  

LOVE!!

image549
image548


Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN ÄLSKLING, kom till mässan på lördag och KÖP DOM! jaaa, jag har dom.

2008-02-24 @ 20:04:11
URL: http://lice.blogg.se
Postat av: Polle

Ja man gled in skön som man är ;)

2008-02-25 @ 22:31:26
URL: http://pollelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0