En helt vanlig Onsdag? NEJ!

u har det gått 5 timmar av dagen och än så länge har jag klarat mig relativ bra, när jag ska prata med vännerna eller en lärare om något lite seriösare så går det bara att säga det jag vill sen undviker jag ögonkontakt för att slippa höra 
-men Emelie hur mår du?..
allt för att underlätta för mig själv så det inte blir värre. Självklart är det just det jag försöker att undvika som jag behöver allra mest just nu. 
Hade jag inte haft saker för mig hela den här dagen så hade jag nog bara suttit och tänkt.. 
tänkt, tänkt, och tänkt, mer än vanligt om det nu går..

Ikväll är det träning och jag undrar hur det ska gå med all musik, attans att jag relaterar låttexter så mycket till olika saker hela tiden..





image514

Kommentarer
Postat av: Lisa

DANS IKVÄLL, det är det bästa som finns när man känner sådär.
Du vet att jag går igenom samma sak vännen. Det ordnar sig.

2008-02-06 @ 17:43:31
URL: http://anckarmania.blogg.se
Postat av: Katta

sååå finn bild:D

2008-02-07 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0