Ingen kan stoppa mig när det rullar på

Innan jag åkte hem idag träffade jag Joel Karlsson jag gick i samma klass med honom i 7an till 9an och nu går han på Guc Precis som jag.. han sig precis lik, helt i sig egna värld som vanligt och jag kunde inte låta bli att skratta.

Sen åkte jag och jobbade. Jag tycker det är så kul och skönt att ha massor med saker för mig hela tiden!
Sen träffade jag Rob!!!!!!!!! :) Han var sådär fint solbräntbrun och fin! Han skulle ha match och ett skott från honom på rumpan ser ut att svida riktigt ordentligt, så ivägen för de vill jag inte vara.

Snart är det sportlov och vad ska man hitta på då.. vara med vännerna nära och kära kanske!! Nu när jag har kommit igång med mitt schema trivs jag som bara den. I like härliga rutiner! Så nu är det bara att fylla de lediga luckorna med massor med roliga saker!!!


image529

Kommentarer
Postat av: Rob

Haha, så sött du skriver gumman :) Klart jag inte skjuter på dig :)

2008-02-12 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0