Liten droppe på kinden men det gör inget det händer inte ofta..

Att inte ha kontroll på varken mig själv, mina känslor eller vad som händer runt mig är något som jag inte tycker om. Är jag annat än glad kan det mest oväntade hända, Matilda fick sig ett smakprov i matan i Tisdags.

Vänner är verkligen det bästa!
Lisa glöm det jag sa om att singellivet aldrig sviker en och tar emot en med öppen famn. Vännerna finns alltid där, alltid oavsett och de omfamnar en som singel livet aldrig någonsin kan klara av.

Hur framtiden ser ut vet ingen, men vilken väg den än tar kommer det sluta som bestämt.
ehh.. är det bara jag som förstår vad jag menar?..


image518

Kommentarer
Postat av: Lisa

du får ett hjärta av mig iallafall :)

2008-02-07 @ 21:29:53
URL: http://anckarmania.blogg.se
Postat av: Polle

Är du ledsen mellis?
Tur att du har så fina vänner :)
Det där kortet är guldvärt. Sumo-Polle!
Puss

2008-02-07 @ 21:57:27
URL: http://pollelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0