ojoj vilken morgon

Vaknade 5 minuter innan bussen gick, omöjligt att hinna med den. Jag hoppade upp ur sängen, tur att jag hade packat min bag på kvällen innan för det skulle jag inte hunnit med nu.. sprang ut till mamma som precis skulle åka till jobbet, slängde mig in i bilen och åkte iväg för att ta tåget från Knivsta istället, 
- Upptåget avgångstid 8.05 är inställt!! hör man en glad kvinna säga ur högtalarna på stationen.. 
a lagom kul!
Precis då kom regionaltåget och jag hoppade på det, tur för mig var att konduktören var en trevlig prick.
kom till Uppsala och stadsbussen kom precis.
och jag kom bara 20 minuter sen till lektionen.. och möttes av en leende Janne som direkt började retas om att det var första gången jag varit sen. tur att våra lärare är så lättsamma

Jag lyckades tima Bussar och tåg ganska bra tycker jag

Nu sitter jag och har roligt i skolan

image567

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vilken fin bild emlii!

2008-02-29 @ 23:21:17
URL: http://emeliebergstedt.blogg.se
Postat av: jenny o lisa

Hej! ja de var super!
Nej då de har bara blivit så, vet ej varför. vi tar bort alla som är sålda, så alla som är uppe kan man köpa! hoppas du är glad med klänningen.
puss&kram

2008-03-01 @ 20:17:02
URL: http://uniqueuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0