say mama!!

Möte upp Rose på stan idag efter skolan, vi sprang runt på stan ett tag och pratade massa skit, det var när Rose höll på att springa upp för en rulltrappa åt fel håll och till och med tog några steg och jag började as garva som vi kände att vi hade för lite socker i oss så det var tid för en fika. Där vi kom över massor med snack och sånt som vi flickor behöver ibland.

På bussen hem var det som vanligt massor med folk, det är kul att kolla på folk som kliver på, det är sjukt att folk kan se så olika ut, Det kom in en kille med håret rakt upp och åt alla håll precis som om han hade tryckt in handen i ett eluttag tyckte Rose, men det första jag tänkte på var Kalles jul när de på Tomteverkstaden skrämmer dockorna så att deras hår flyger rakt upp, men han fick inte sånda där fina lockar som dockorna utan de höll sig rakt upp. 

Ikväll är jag lite sugen på att hitta på något...Det verkar som om det blir myskväll med familjen men det är väl också att hitta på något! 


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh jag saknar er

2008-02-07 @ 22:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0