Stockholm i mitt hjärta

På självaste alla hjärtansdags bestämde några av våra lärare att vi skulle ta en tur till stockholm. Dagen började kl 9 på stationen, några sprang stressade till bussen i sista minuten medan andra missade den och tog en senare buss.
Alla var glada och pigga en härlig hjärtedag som denna, inte minst våran lärare Janne som såg på när självaste Björn Borg köpte massor av rosor. Därefter började kändisjakten..
Vi "träffade" på en av inredarna från Room Service
Sen avbröts jaken med att vi skulle in på Armémuséet, Där var alla figurer hur verkliga som helst och Lisa tog glatt lite roliga kort.
Sen var det tid för lunch och vi begav oss helt "otippat" mot Mc Donken och Emelie blev nästan påkörd av Danni i A-teens. Inne på " Donken" träffade vi på våran kära vän Håkan från Sune även Max i Svensson Svensson .
På väg till katastrof Modernamuséet såg vi Madickens pappa,
Inne på Modernamuséet var det nog det mest sjuka saker jag sett.. Hur man man bli känd för sånt?..
Ja, jag vet! ni som tycker det är jätte fint att kolla på hans härliga blow job filmer förstår precis anledningen till varför han är en sån konstnär. Men jag förstår det faktiskt inte.

Nu är jag ialla fall hemma i tryggheten där det inte finns några sjuka filmer eller saker som är sjukt spårade åt barnförfjudet hållet.

Alla hjärtansdag är det och familjen är närmast mitt hjärta, här vankas det pressenter, tror nog att mitt nya gulliga LOVE plagg massar mig som en smeck!


image533
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0