Tankar & Emelie hit & dit..när tar de slut..ALDRIG

Varför måste saker vara så komplicerade för?
Varför kan det inte bara flyta på lätt, allt blir ju så mycket enklare då..


Aja till något roligare.
Jag och Emma dansade som galningar idag på discon. Vi snurrade nog in i pelarna ett antal gånger båda två, men det var det värt. Tempot är på hög nivå och lika roligt är det.
Imorgon är det äntligen tisdag tid för att jobba & träna igen!!

Mitt veckoschema är fullsmockat har jag upptäkt när jag kollat i min kalender men jag gillart!!

image506










Kommentarer
Postat av: Emma

Längtar tills nästa vecka ! sen får vi köra igång med gymmandet också ;)

2008-02-05 @ 16:42:46
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0