Tisdag=Expo, träning

Gårdagen var händelserik och vissa händelser var roliga. Jag och matilda skulle ta bussen som gick kl 15 ner till stan. kl var 15.01 och bussen kom vi fick inte åka med våra busskort efter som de bara gäller till kl 15.00 asså 1 minut ååå jävla tönt vad förlorar han på att vi åker 1 min senare, Vi orkade inte bråka så vi betalade. när vi väl var framme och skulle kliva av bussen stängdes dörrarna mellan varje person, Matilda kom smidigt ut mellan dörrarna medan jag med min bag fastnade jag fick lixom inte gå av bussen fast jag betalade trotts att jag egentligen inte skulle betala. Till slut sprang Matilda (panikslagen som hon lätt blir) och hjälpte mig dra i väskan. Sen gick vi garvande och glada där i från.
Sen var det tid för mig och Emma att dansa som bara den vilket vi gjorde. 


Idag vaknade jag 10 minuter innan bussen gick och jag flög upp ur sängen för att snabbt slänga på mig något och springa vidare till bussen utan något i magen.
Nu sitter jag här på våran sköna slappa Expolektion som är så skön.
Idag är det Tisdag och då ska jag och min älskade mamma åka och träna ikväll, Tisdagar är nog en av mina bästa dagar.

Lisa hittade precis några söta bilder som vi tog i 2an 

Jenny, Emelie, Angelica och Lisa
image507 
image508
image509

  

Kommentarer
Postat av: Lisa

AHAAAAAAAAAAA du sket i att klippa bort mig. aaaja. du vet vad du kan vänta dig nästa gång du ser ut som crap ;) SEE YAH

2008-02-06 @ 01:33:26
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0