Trodde du att jag skulle ha respekt för dig? Det är nog tvärt om nu va!!

Fredagen bjöds återigen på partaj med barndomsvännerna.. Alltid lika roligt, den här helgen var vi några fler än förra helgen så allt bra på tipp topp. Plötsligt fick några idén om att åka till Ängbykrog och jag höll på att skratta ihjäl mig, men efter att ha smällt förslaget så kom jag på att det blir ju faktiskt vad man gör det till, så vi drog dit och DET BLEV VAD VI GJORDE DET TILL!
Kvällen bjöds på allt möjligt som jag tyvär ej kan nämna här.

Snart ska jag iväg och träffa Phantoms och de andra cheerlagen för att träna i 3 timmar lika så imorgon.
 DM 16 Mars som jag tidigare nämnt så ni är det hård träning.
Ska bli lite extra kul att träffa Katta igen faktiskt saknat henne så det här lovet!!


image546

Kommentarer
Postat av: Katta

Åh det var skit kul att träffa dig!!!:) Du hare så kul ikväll nu;) Jag håller mig nog hemma å vilar min förskyllning:P PUSS

2008-02-23 @ 22:19:14
Postat av: Lice

Från Sofia Picolina

2008-02-24 @ 21:16:56
URL: http://lice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0