Vägar vidare på Guc

Det är vägar vidare på GUC högskolor och universitet är här och informerar och gör lite reklam så man ska bli frestad men ej övertyga som alla skolor gör med gymnasievalet. 
I våran Exposal håller Mälardalens högskola Eskeltuna, Västerås till och vi har slagit oss ner förr att dels plugga till Natur provet om astronomi och ta det lugnt, skönt för oss är att Urban som är från Mälardalens högskola kan ALLT om astronomi eftersom han läst det på högskole nivå.
Urban hade oxå en privat lektion i små tips på hur man kan rita perfekt för mig. det fanns nog en hel del små tips man kan fånga upp. 
Jag som defenitivt inte skulle plugga vidare har fått funderingar på att kanske bara läsa en kurs (halvtermin) språk eller något på Uppsala Univeristet och då få ett litet smakprov på hur Uppsalas student värld fungerar. 

hhm ja det är i alla fall värt att tänka över innan jag ger mig in i det.

Solen skiner och kan inte sitta inne i längre, nu ska jag glatt ner på stan!!

image531




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0